torsdag 2 april 2015

Men idag. IDAG är jag ledig!

Har varit 3 tuffa arbetsdagar och för första gången på länge har jag inte ens orkat med varken mina sidor eller mina hantverk. Stickningen har varit med i väskan på jobbet men jag har inte orkat ta fram den på rasten. Och hemma har jag bara sovit. Knappt kunnat hålla mig vaken tillräckligt länge för att få i mig mat.

Men idag. Idag är jag ledig och jag tänker bara skämma bort mig själv med pyssel och te-drickande. Och städar jag så blir det på sin höjd att jag städar bland pysselmaterial, klämma på garner, vrida på koppar, glas och flaskor och fantisera om vad jag ska göra för fint när jag får tillfälle <3


Jag har glömt vad detta är för slags träd, men jag vet att det är japans äldsta av denna sort. Vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar